• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70168
+
-

« فصل گرم کتاب» به گناوه رسید

خبرخوان
« فصل گرم کتاب» به گناوه رسید

پویش «فصل گرم کتاب» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور در مصلای جمعه گناوه برگزار شد. به گزارش مهر، «فاطمه ارشادی» مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه، در حاشیه این برنامه افزود: پویش فصل گرم کتاب به صورت سراسری در کشور برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است. 

وی افزود: در سراسر کشور این برنامه در شهرهای استان و هر هفته توسط یکی از کانون‌های پرورش فکری اجرا شده و امروز به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه و با حضور مربیان در مصلای جمعه با برنامه‌های کتاب‌محور در حال برگزاری است. 

ارشادی گفت: در این برنامه همه کودکان و نوجوانانی که امروز در مصلای جمعه همراه با والدین خود حضور داشتند در این برنامه مشارکت کردند و از برنامه‌های متنوع این پویش بهره‌‌مند شدند.  مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه یادآور شد: این برنامه با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و تشویق کودکان و نوجوان به مطالعه بیشتر در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: قصه‌گویی، شعرخوانی، خوش‌نویسی با موضوع نماز، کاردستی و آموزش داستان‌نویسی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این پویش بود. ارشادی عنوان کرد: در پایان این برنامه به همه کودکان و نوجوانان کتاب‌هایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهدا شد. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید